1. Haberler
  2. Oyun
  3. Elden Ring DLC’si Steam değerlendirmesi ‘karışık’ oldu!

Elden Ring DLC’si Steam değerlendirmesi ‘karışık’ oldu!

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Elden Ring ‘in merakla beklenen Shadow of the Erdtree DLC ‘si, Steam‘de oyunculardan “karışık” incelemeler aldı. Oyuncular, DLC’nin zorluk düzeyinden ve PC versiyonundaki performans sıkıntılarından şikayetçi.

Elden Ring DLC ’si Steam değerlendirmesi “Karışık” düzeyine düştü, sebebi zorluk ve performans sorunları

Shadow of the Erdtree DLC’si, yaklaşık 15.000 oyuncunun incelemesi sonucunda Steam’de “karışık” düzeyine düştü. Oyuncular, oyunun görsel sunumu ve dünya dizaynını överken, FPS sınırlamaları, takılmalar ve mantıksız hareketlere sahip bosslar üzere sıkıntıları eleştiriyor. Bilhassa büyük açık alanlarda 20 dakika boyunca hiçbir şey yapmadan koşmak ve şiddetli boss savaşları, oyuncuları hayal kırıklığına uğratmış durumda.

Bir oyuncu, “20 dakika boyunca hiçbir şey yapmadan koşmayı ve asla kullanmayacağım rastgele tüketilebilir eşyaları toplamayı seviyorum. İşverenler ise savaşması son derece sıkıcı” halinde yorum yaparken, diğer bir oyuncu ise oyunu başlatamama meselesini lisana getirdi: “Oyunu açmaya çalışıyorum fakat hiçbir şey işe yaramıyor. Birebir sorunu yaşayan birçok kişi var ve şimdi kesin bir tahlil yok.”

Steam ‘de kimi oyuncular, Shadow of the Erdtree DLC ‘sinin, Elden Ring’in temel oyunundaki assetlerin bir karışımı üzere hissettirdiğini belirtiyor: “Bütün assetleri bir blenderda karıştırmışlar üzere hissettiriyor. Zorlukların üstesinden gelmek hala eğlenceli, lakin bu DLC’den daha fazla yenilik bekliyordum ve katiyen 40 dolar etmiyor.”

Deneyimli bir oyuncu, DLC’nin mevcut durumunu eleştirerek şunları ekliyor: “Dünya tasarımı ve renkler nitekim hoş, lakin istikrar büyük bir sorun. 60 vigor ile bile, neredeyse her düşman tarafından iki vuruşta ölüyorum. DLC’deki düşman tasarımı, her düşmanın büyük ziyan verdiği, çok sıhhate sahip olduğu ve neredeyse hiç boşluk bırakmayan sonsuz komboları olduğu bir ideolojiyi takip ediyor.”

FromSoftware’in Soulsborne oyunları her vakit zorluğuyla tanınmıştır. Oyunun yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, bu zorluk düzeyinin oyunun temel bir kesimi olduğunu belirterek, “Zorluğu düşürmek, oyunu anlamsız kılar” demişti. Elden Ring’in muvaffakiyetinin, oyuncuların bu zorlukların üstesinden gelme hissinden kaynaklandığını vurguladı.

Siz ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizlerle paylaşmayı lütfen unutmayın.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Elden Ring DLC’si Steam değerlendirmesi ‘karışık’ oldu!

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Habernaz ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin