MALATYA (İGFA) – Alanında uzman eğitimciler ve atölye mühendisleri tarafından verilen eğitimler, sabah ve öğle olmak üzere iki oturum olarak gerçekleştiriliyor. Vardiyası uyan sürücülere yönelik düzenlenen program kapsamında ‘Yolcu ile bağlantı kurma becerileri’, ‘Öfke kontrolü’, ‘İş sıhhati ve güvenliği’, ‘Trafik güvenliği’ ve ‘Trafik psikolojisi’ bahislerinde eğitimler veriliyor.
Uzmanlar tarafından MOTAŞ idari binasında verilen eğitimlerde “Hatalarımızı Düzeltmek İçin Farkına Varalım” denilerek şu bilgiler paylaşıldı:
“Trafikte haklı olmak kaybettiklerimizi geri getirmez. Bundan ötürü haklı da olsak bir kazayı engellemek için önceliğimizden vazgeçelim. Bu davranış karşınızdakini kurtardığı üzere bizi de riskten kurtarır.
‘İLK DÜĞMEYİ YANLIŞ İLİKLERSENİZ GERİSİ YANLIŞ GİDER’
İlk düğmeyi yanlış iliklerseniz gerisi yanlış sarfiyat. Bu nedenle başlangıcı hakikat yapalım ki ardı yanlışsız devam edebilsin. Araç hâkimiyeti için en öncelikli kural gerçek oturma durumunda olmaktır. Gerçek konumda araç kullanırsanız araca olan hâkimiyetiniz artar; yanlışları ve yanlışları evvelden fark edebilirsiniz.
Kusurlu sürüş size kaybettirdiği üzere kurumunuza da kaybettirir. Şoför hakikat vakitte hakikat yerde durabilirse hayatını kurtarabilir.
Her vakit trafikte önleyici önlemi biz alalım. Ziyana uğradıktan sonra haklı olmanın bir yararı yoktur. Sürat ebediyen felakettir. Tehlikeyi görüp olasılıklara nazaran konum alın.
Yanlışsız yer ve vakitte yavaşlayın. Takip arasını koruma edin. Trafik kurallarını çiğneyecek derecede kendinize çok güvenmeyin.”
Alanında uzman eğitimciler ve atölye mühendisleri tarafından verilen eğitimler, sabah ve öğle olmak üzere iki oturum olarak gerçekleştiriliyor. Vardiyası uyan sürücülere yönelik düzenlenen program kapsamında ‘Yolcu ile irtibat kurma becerileri’, ‘Öfke kontrolü’, ‘İş sıhhati ve güvenliği’, ‘Trafik güvenliği’ ve ‘Trafik psikolojisi’ bahislerinde eğitimler veriliyor.
Uzmanlar tarafından MOTAŞ idari binasında verilen eğitimlerde “Hatalarımızı Düzeltmek İçin Farkına Varalım” denilerek şu bilgiler paylaşıldı:
“Trafikte haklı olmak kaybettiklerimizi geri getirmez. Bundan ötürü haklı da olsak bir kazayı engellemek için önceliğimizden vazgeçelim. Bu davranış karşınızdakini kurtardığı üzere bizi de riskten kurtarır.
‘İLK DÜĞMEYİ YANLIŞ İLİKLERSENİZ GERİSİ YANLIŞ GİDER’
İlk düğmeyi yanlış iliklerseniz gerisi yanlış masraf. Bu nedenle başlangıcı gerçek yapalım ki ardı yanlışsız devam edebilsin. Araç hâkimiyeti için en öncelikli kural yanlışsız oturma konumunda olmaktır. Hakikat konumda araç kullanırsanız araca olan hâkimiyetiniz artar; yanılgıları ve yanlışları evvelden fark edebilirsiniz.
Yanlışlı sürüş size kaybettirdiği üzere kurumunuza da kaybettirir. Şoför gerçek vakitte yanlışsız yerde durabilirse hayatını kurtarabilir.
Her vakit trafikte önleyici önlemi biz alalım. Ziyana uğradıktan sonra haklı olmanın bir yararı yoktur. Sürat sürekli felakettir. Tehlikeyi görüp olasılıklara nazaran konum alın.
Hakikat yer ve vakitte yavaşlayın. Takip uzaklığını koruma edin. Trafik kurallarını çiğneyecek derecede kendinize çok güvenmeyin.”